Overige

Als beste groothandel uit BouwKennis onderzoek

In het Naambekendheid en Imago onderzoek 2018 van BouwKennis komt Oosterberg binnen de groep elektrotechnische groothandel in de imagometing als beste uit de test. Zo scoort zij binnen deze groep het hoogste op kwaliteit, trendsettend, professioneel, vriendelijk, meedenkend en kennis. Op de laatste drie aspecten scoort Oosterberg, ten opzichte van de andere grote landelijke spelers in de branche, zelfs veruit het hoogst.

In vergelijking met het vorige onderzoek uit 2016 heeft Oosterberg zich op alle vlakken verbeterd en scoort Oosterberg op vrijwel alle onderdelen hoger dan het branchegemiddelde.

Het onderzoek

De BouwKennis Marketing Scorecard Naambekendheid en Imago is een samenwerking tussen BouwKennis en USP Marketing Consultancy en maakt het mogelijk naamsbekendheidacties te evalueren en doelstellingen voor promotiecampagnes te bepalen. Met deze rapportage wordt inzicht verstrekt in de positie ten opzichte van directe concurrenten, maar ook ten opzichte van de belangrijkste topaanbieders- en handelaren uit de installatiesector. Het onderzoek is uitgevoerd onder E-installateurs, W-installateurs en adviseurs.

Win met je muts

Oosterberg viert deze score met de campagne ‘Win met je muts?’.
Scoor een gave Oosterberg muts en maak hiermee een leuke foto. Stuur de foto in via een van de social media kanalen van Oosterberg en maak kans op diverse winterse prijzen waaronder een citytrip t.w.v. €500,00. U vindt hier meer informatie over deze actie.

Meer artikelen van Oosterberg B.V. :

Als beste groothandel uit BouwKennis onderzoek


In het Naambekendheid en Imago onderzoek 2018 van BouwKennis komt Oosterberg binnen de groep elektrotechnische groothandel in de imagometing als beste uit de test. Zo scoort zij binnen deze groep het hoogste op kwaliteit, trendsettend, professioneel, vriendelijk, meedenkend en kennis. Op de laatste drie aspecten scoort Oosterberg, ten opzichte van de andere grote landelijke spelers in de branche,

Ketenoplossing


Twee jaar geleden ontwikkelde Oosterberg een nieuw businessmodel op het gebied van logistieke dienstverlening aan derden. Voor Kenter is destijds een hybride oplossing ontwikkeld, waarin de groothandelsfunctie en rol van logistieke dienstverlener in elkaar zijn verwerven. Oosterberg bouwt dit nieuwe businessmodel dit najaar verder uit door voor Vattenfall, het moederbedrijf van Nuon, verschillende

Monitoringsoplossing O-Nom box


Met de slogan ‘aangesloten op de toekomst’ viert Koninklijke Oosterberg haar 125-jarig jubileum. Op de beurs kunnen bezoekers via het invullen van een kaartje aangeven hoe zíj aangesloten blijven op de toekomst en hiermee kans maken op een mooie prijs.


Kick-off normering Artificial Intelligence en Big Data →

Deze 3 pagina's vind je misschien ook wel interessant:

ent.nl/manager