Als beste groothandel uit BouwKennis onderzoek
In vergelijking met het vorige onderzoek uit 2016 heeft Oosterberg zich op alle vlakken verbeterd en scoort Oosterberg op vrijwel alle onderdelen hoger dan het branchegemiddelde.
Het onderzoek
De BouwKennis Marketing Scorecard Naambekendheid en Imago is een samenwerking tussen BouwKennis en USP Marketing Consultancy en maakt het mogelijk naamsbekendheidacties te evalueren en doelstellingen voor promotiecampagnes te bepalen. Met deze rapportage wordt inzicht verstrekt in de positie ten opzichte van directe concurrenten, maar ook ten opzichte van de belangrijkste topaanbieders- en handelaren uit de installatiesector. Het onderzoek is uitgevoerd onder E-installateurs, W-installateurs en adviseurs.
Win met je muts
Oosterberg viert deze score met de campagne ‘Win met je muts?’.
Scoor een gave Oosterberg muts en maak hiermee een leuke foto. Stuur de foto in via een van de social media kanalen van Oosterberg en maak kans op diverse winterse prijzen waaronder een citytrip t.w.v. €500,00. U vindt hier meer informatie over deze actie.